הדרכה לבעלות עסקים וותיקות בדיגיטל:

זה לא מספיק לעשות מדריכים חינמים, סושיאל מדיה ברשתות או קצת פרסום ממומן. ללא מערך שיווקי שמביא קהל מדויק ובשל – העסק יתייבש ולא יוכל לגדול.

– הדרכה חינמית ללא עלות –

שאלה: למה בעלת עסק וותיקה שניסתה
כמעט הכל
בדיגיטל

עדיין לא מצליחה לייצר וודאות
ויציבות בעסק כל חודש?

אחרי שבגיל 24 הצלתי את החברה של אבא שלי מקריסה כלכלית וחובות של מיליוני שקלים,

היום אני מבינה את המכנה המשותף שלו עם רוב בעלות העסקים שמגיעות אליי:

משקיעות אלפי שקלים בפרסום ממומן – ללא אסטרטגיה. כסף שמתפזר על הרבה כיוונים במקביל, במקום לבחור במשפך אחד שמתאים ליעדים בעסק.

עוברות מתכנית ליווי אחת לאחרת – ועדיין לא רואות תוצאות. (מעניין למה)

רוכשות תמיד עוד ועוד ידע חדש שרק מבלבל אותן יותר

משקיעות כסף במקומות חשובים – אך לא נחוצים כדיי לייצר רווחיות ויציבות. (יכלו לחסוך את הכסף לדברים חשובים יותר).

נעים מאוד,
אני סימונה זלישניק

אחרי שהחזרתי את העסק של אבא על דרך המלך יצאתי לדרך מרתקת:

השתלבתי באחד הבנקים הגדולים כיועצת השקעות. השתתפתי בהנפקות של חברות בבורסה כמו ברנד, אגיס, ורימוני תעשיות, וגם השקעתי בחברת  סטארט אפ מבטיחה –
קויקשנרי (החברה שהמציאה את העט המתרגם). 

ואפילו מהר מאוד השתלבתי בתפקיד בכיר בחברת "אתגר סיעוד ומשאבי אנוש"

ומשם המשכתי לתפקיד מנכ"ל בחברה.

לקחתי את החברה מחברה של 18 סניפים לחברה בפריסה ארצית
של  36 סניפים וגידול של מיליוני שקלים במכירות וברווח.

 

בשנים האחרונות אני מגשימה את החזון הכי גדול שלי
לסייע לכמה שיותר נשות עסקים מוכשרות שכבר חיות עסקים אבל עדיין לא פרצו – להגשים את עצמן ולבנות עסק יציב ורווחי מבלי לקפוץ בין טכניקות ושיטות שונות, אלא להתמקד במהלך אחד ממוקד ואפקטיבי.

היום אני חיה את החלום הכי גדול שלי:

לעזור לנשים יזמיות להתמקד במהלך אחד ממוקד

שמייצר להן עשרות אלפי שקלים בחודש, מבלי לקפוץ מדבר לדבר.

״למדתי לנהל את הזמן ויותר מכל הבנתי מה הערך של המוצרים שלי באמת ואיך לתמחר אותם באופן ריאלי ביחס לשוק. בעזרת הסיוע של סימונה הצלחתי להכפיל אתה הכנסות שלי״.

נעמי 
כותבת שיווקית

״הגעתי מאוד מבולבלת בהתחלה, אבל היה חסר לי מיקוד בפעולות לצמיחה. והיום אני מבינה למי אני פונה, השיווק הפך לקל כיפי וממוקד, והרווחיות בעסק גדלה״.

סיון מדליון
מדריכת התפתחות אישית

אני מזמינה אותך להדרכה פרקטית
שתתקיים בתאריך
06.09.22 | יום שלישי | שעה 10:00
שבה את תלמדי:

איך לבנות מערך שיווקי ועסקי שמביא לקוחות מדויקים שמעריכים את המוצרים שלנו ושיהיו מוכנים לשלם את המחיר שאנחנו רוצים – בלי הנחות ומבלי להתפשר על עצמנו.

מה השיטה הבריאה לסגירת עסקאות, מבלי להשתמש ב״טכניקות השפעה ושכנוע״ שמרגישות מאולצות ומרוחקות מעצמנו. בלי לדחוף ולהרגיש פושי אלא באופן טבעי ונינוח.

איך לקחת את כל הידע השיווקי והעסקי שהצטבר מקורסים ותכניות עד היום – וסוף סוף לגרום לו להתחבר ביחד ולהכניס לקוחות איכותיים שמוכנים לשלם את הסכומים שאנחנו רוצים.

למה מאמנת או מטפלת עם מעט ניסיון וותק בתחום שלה, יכולה להרוויח פי 10 ממישהי שמקצועית יותר ממנה עם ניסיון של שנים יותר. למה זה קורה – מה היא עושה שרוב בעלות העסקים מפספסות?

למה מדריכים חינמים, רשימות תפוצה, פרסום אורגני ברשתות, ואפילו פרסום ממומן  – לא מביאים באמת תוצאות – ומהן הפעולות שיחברו את כל אותן ״טכניקות״ אותם כלים שלמדנו לאורך השנים – לכדי תוצאה רצינית ומאסיבית בעסק – רווחיות וצמיחה יציבה.

כשהפרסום הממומן – פועל ללא אסטרטגיה

כשאין ניהול פיננסי נכון להשקעות השונות בשיווק ופיתוח העסק,

וכאשר בעלת העסק מוצאת את עצמה

מג׳נגלת בין טכניקת שיווק אחת לאחרת…

אין סיכוי לגדול, ובטח שלא באופן יציב.

היום אחרי יותר מ-980 בעלות עסקים שליוויתי לצמיחה יציבה בעסק

אני רוצה לתת לך היישר לידיים את 4 השלבים 

שבנו בעסק שלי ושל הלקוחות שלי תשתית יציבה

שמאפשרת גדילה בטוחה לאורך זמן.

 שלבים שהם MUST
לגדילה בריאה של העסק:

שלב היסודות

01

שלב היסודות בונה עבורנו את החלק הכי חשוב בתשתית העסק.
החלק הזה נקרא ״בעיה-פיתרון״ ותפקידו הוא למצוא בעיה מרכזית שהקהל הרלוונטי שלנו צריך לפתור כאן ועכשיו, ולהתאים לאותה בעיה פיתרון. רוב בעלי העסקים מדלגים על השלב הזה, או לא עושים אותו באופן מדויק – טעות אחת קטנה והעסק ממריא לכיוון הלא נכון.

שלב הסיסטם השיווקי

02

זה לא מספיק רק להריץ פרסום ממומן.
קריטי ביותר – לבנות אסטרטגיה שיווקית מדויקת שמחוברת לחזון, ליעדים, ולמטרות העסקיות.
ללא אסטרטגיה עם המשפך המדויק – השיווק ייכשל בוודאות.

שלב תהליכי המכירה

03

יש הרבה שיטות מכירה – שיחות מכירה , פגישות מכירה , דף מכירה , וובינר , כנסים , מיילים..
הדבר חשוב זה שלקוחות יגיעו לשלב המכירה אחרי שהם עברו הבשלה בשלב השיווק.
אחת הטעויות השכיחות שאני נתקלת בהם –
מנסים למכור לקהל קר שלא מכיר אתכם כי לעסק אין תהליך שיווק וקהילה.
לדוגמא עושים קמפיין ממומן שעולה הרבה כסף מביא לכם לידים – לקוחות פוטנציאלים קרים ,שלא עברו תהליך שיווק
ואז הם לא קונים.

שלב הניהול

04

זה שלב המנכ״לות. אחרי שהשיווק בנוי היטב, ויש תהליך מכירה ברור – זה השלב להפעיל הכל.
פה אנחנו לומדות איך לנהל עסק כאשר כלל המחלקות פועלות בסינרגיה זו עם זו. לומדים איך לקבוע יעדים ואיך להתנהל מול הכנסות והוצאות.
אם לא נדע לעבוד נכון בין כל מחלקות העסק השונות, מספיקה תקלה אחד במכונה – שעלולה לייצר כאוס ולהקריס את העסק.

שיטת 4 השלבים היא לא מקרית.
היא סיסטם מוכח להצלחה:

שרייני מקום בשידור החינמי הקרוב:
יום שלישי | 06.09.2022 | 10:00 בדיוק

מספר מקומות מוגבל ל-100 נרשמות כדי שאוכל לענות על שאלות ולתת יחס אישי

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן